Інформація
Пошук

Доставка і оплата

Умови доставки


Ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України. Замовити доставку можна за допомогою таких служб: Нова пошта, Міст Експрес, Укрпошта, SAT, Intime.

 

Термін доставки складає від 2-х до 7-ми робочих  днів. Розрахункова вартість залежить від об’єму та габаритів посилки. Після відправки замовлення, менеджер, обов’язково, відправить ТТН і повністю супроводить до отримання товару. Як тільки відправлення опиниться в потрібному відділенні, Ви отримаєте СМС з кодом для отримання.

 

Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом 3 робочих днів.

 

Адресна доставка, за умови оплати замовлення готівкою, на суму понад 20 000 грн. узгоджується індивідуально.

 

Кур’єрська доставка габаритного вантажу оплачується окремо.

 

Важливо!

Весь товар перед відправкою проходить перевірку і страхується. Отримавши товар, будь ласка, обов’язково перевіряйте на цілісність. При наявності будь-яких пошкоджень звертайтесь безпосередньо на місці в службу доставки. Пам’ятайте, що служба доставки відшкодовує лише той збиток, який був заподіяний товару з її вини.

 

Способи оплати

 

·     Безготівковий розрахунок без ПДВ

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом:

Після оформлення замовлення на нашу електронну пошту потрібно відправити Ваші установчі документи для виставлення рахунку.

Менеджер магазину виставить Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку, або з розрахункового рахунку Вашої фірми.

Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається.

 

·     Оплата карткою на сайті

Оплата за допомогою платіжних карт Visa або MasterCard здійснюється наступним способом:

Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі Спосіб оплати Вам потрібно вибрати платіжний сервіс «LiqPay».

Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних моментальних платежів LiqPay, де Вам необхідно буде внести особисті дані та підтвердити оплату.

 

Важливо!

Отримати товар, оплачений платіжною карткою Visa або MasterCard, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.

 

·     Накладеним платежем

Оплата здійснюється після перевірки Вами посилки на відповідність замовлення та товарного чеку в національній валюті. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра, Ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину та компанії перевізника. Уважно перевіряйте збереженість товару на пошті!

 

·     Готівкою

У випадку ініціативи клієнта самостійно забрати товар можлива оплата готівкою при отриманні товару на території України. Оплата здійснюється у національній валюті. Після чого, ми видаємо Вам накладну, в підтвердження оплати і отримання товару.

 Умови повернення

 

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» відокремлюють дві ситуації обміну або повернення придбаного товару:


1.    Придбаний товар неналежної якості

Згідно ст.8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.

Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:

·     він взагалі не може бути усунутий;

·     на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

·     він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.

 

2.    Товар належної якості, але з якоїсь причини не  підходить покупцеві

Згідно ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.


Винятком є товари, які були реалізовані під замовлення клієнта.


Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, чи поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Гроші повертаються в перебігу семи днів. Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення прізвища замовника і номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки, на якій є штрих код, гарантійного талона та чеку. Заміна товару або повернення грошей можлива тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

 

Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо :

·     товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;

·     з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;

·  при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;

·     відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару , або гарантійний талон, повна комплектація товару.

 


Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов’язаний:

· перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;

·  у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця;

· користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;

·   з метою запобігання негативних, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.